Ontzorgen betekent excellente ondersteuning

Zoals zo altijd is het prachtig om live te gaan met een app, portaal of site. Felicitaties op het resultaat, fijne samenwerking en ga zo maar door. Maar daar blijft het niet bij. De digitale oplossing is live en is dus een entiteit dat aandacht vraagt en de noodzakelijk zorg nodig heeft. Bij Xuntos blijven we actief betrokken.

Support Desk Xuntos

Ondersteuning en onderhoud

We blijven betrokken dankzij een mogelijk een nieuwe release van het platform middels het vaste team waar je als klant mee hebt samengewerkt en gaan we weer sprinten. In veel gevallen is er een zogenaamde rust periode en worden de user stories verzameld en creëert het platform veel nieuwe ideeën en wensen.

Tegelijkertijd wordt de omgeving ook gebruikt door je bezoekers en je online specialisten. Hoe is de performance, welke issues komen er op die we tijdens de ontwikkeling niet voorzagen, het platform leeft en vraagt terecht om aandacht. Wij noemen dat excellente ondersteuning.

Support en preventief onderhoud

Je website/app/portal is essentieel voor je organisatie. Een selfservice portaal of een app die niet meer functioneert, is echt een no-go. Om optimaal te presteren hebben deze platformen onderhoud nodig dankzij de noodzakelijk (patches en upgrades) of een optimalisatie slag.

Verder als iets fout gaat, is de geruststellende gedachte dat Xuntos er is. Aan de ene kant preventief onderhoud en support bieden in de dagelijkse samenwerking of troubleshooting als er iets niet werkt.

Support op maat

Bij Xuntos hebben we geen one size fits all gedachte voor klant ondersteuning. We stemmen af welke support er gewenst is en hoe dat past in de behoeften en aanwezige budget. Sommige services zijn vanzelfsprekend en noodzakelijk, andere zijn samen te stellen middels het bekende cafetaria model:

  • Op locatie een ontwikkelaar die op part-time basis samenwerkt met het online klantenteam
  • CMS support en training
  • Heartbeat, een service voor het samenstellen van user stories en ontzorgen van de klant organisatie voor doorontwikkeling van het platform

Vanzelfsprekend zijn:

  • Eindgebruikers ondersteuning via telefoon en mail of persoonlijk op locatie
  • Pro actief beheer
  • Pro-actief doorontwikkeling en optimalisatie
  • Maandelijkse rapportage van onderhoudsverzoeken, bugs en issues
  • Maandelijkse aanbevelingen ter verbetering
  • Hosting rapportage en aanbevelingen

Online ticket systeem

Xuntos werkt online samen middels een professionele ticketing systeem 24/7 beschikbaar en gemonitord. Onze response tijden zijn standaard gedurende kantoortijden 8.00 - 18.00 en onze bereikbaarheid is indien gewenst uit te breiden naar de avonden en weekenden.

Indien er bij live-gang de wens is om tijdelijk de bereikbaarheid uit te breiden, is dat voor ons een normale zaak, net als er calamiteiten en situaties zijn, of een lancering van een product waarvan de traffic zeer waarschijnlijk gaat pieken werken we samen aan die tijdelijk situatie.