Het social intranet voor Careyn

Xuntos gaat voor haar relatie Careyn haar nieuwe social intranet realiseren. We ontwerpen een responsive design dat ondersteunt in wat de gebruiker zou moeten doen. De aandacht ligt vooral bij het logisch indelen van de informatie en de functionaliteiten.

Careyn intranet logo

Careyn is een organisatie voor thuiszorg, verpleging en verzorging, maatschappelijke dienstverlening en meer. Careyn is een van de grootste zorgaanbieders van Nederland met meer dan 6500 zorgmedewerkers. Careyn beschikt over een groot aantal locaties verspreid over de drie provincies Noord Brabant, Utrecht en Zuid Holland. De verschillende locaties hebben veel baat bij een intranet. Het nieuwe social intranet is de digitale hub voor iedereen en een belangrijk instrument om medewerkers te binden en te informeren.

Xuntos heeft voor Careyn al meerdere digitale projecten gerealiseerd (Careyn Plus in 2018, Careyn Werken bij in 2019, Steun Onze Zorgmedewerkers in 2020) en is deze maand gevraagd om het social intranet te realiseren.

Op basis van onze ervaringen, kennis en marktinventarisatie hebben wij samen met Careyn een visie ontwikkeld en lijst van gewenste intranet functionaliteiten gemaakt met als uitgangspunt dat de gebruiker het middelpunt is van de oplossing.

Het social intranet wordt gebaseerd uit een vijftal belangrijke componenten namelijk :

  • het digitale servicecentrum;
  • integraties;
  • vinden;
  • sociale functies;
  • en content.

Ons onderliggend platform waar het social intranet op wordt gebaseerd is Umbraco Heartcore voor content management en .NET Core met VueJS voor de voorkant. Umbraco is recentelijk door Emerce als nummer één open-source CMS genomineerd en is door Careyn al veel in gebruik in andere digitale omgevingen.

Kennismaken met een kop koffie?

Pascal van Assendelft LR

Stel je vragen aan Pascal Account & Projectmanager

Wil je een vraag stellen of een kennismaking plannen?
Vul onderstaand formulier in.

Bedankt voor het invullen van het formulier. Jouw bericht is goed verzonden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.